algemene voorwaarden

In onze algemene voorwaarden lees je meer over betaling, levering, retourneren en het recht op klachten.

Betaling

Wij accepteren VISA/Dankort, VISA, Mastercard, VISA Electron, Mastercard Debit, American Express en JCB.

We reserveren het bedrag dat je hebt gekocht direct nadat je je bestelling hebt geplaatst. We nemen het geld pas op nadat de goederen zijn verzonden en dus onze opslagruimte hebben verlaten.

Levering

Als je maandag tot en met vrijdag voor 12 uur bestelt, verzenden we binnen 1-2 dagen. Na de verzenddatum is de aankomsttijd 2-4 dagen.

Retourneren

Als je van gedachten verandert (het recht om je aankoop te annuleren)

Je hebt 60 dagen het recht om je aankoop te annuleren.

Hoe retourneer ik?

Als je een artikel wilt retourneren, vul dan het retourformulier in op de voorpagina van de website.

Wanneer we het artikel ontvangen, crediteren we je geretourneerde artikelen. Jij betaalt de kosten voor het retourneren van het artikel. We vergoeden echter wel de eerst betaalde verzendkosten. In het geval van een waardevermindering waarvoor jij aansprakelijk bent, wordt dit aankoopbedrag in mindering gebracht.

Bij retourzending ben je er verantwoordelijk voor dat het artikel goed is verpakt. Je draagt het risico van het artikel vanaf het moment van levering van het artikel.

De staat van het artikel

Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het artikel die het gevolg is van een andere behandeling dan nodig is om de aard, de eigenschappen en de werking van het artikel vast te stellen. Met andere woorden - je kunt het artikel op dezelfde manier uitproberen als wanneer je het in een fysieke winkel zou uitproberen. Als het artikel is uitgeprobeerd in aanvulling op wat hier wordt beschreven, beschouwen we het als gebruikt. Dit betekent dat je bij annulering van de aankoop slechts een deel of niets van het aankoopbedrag ontvangt, afhankelijk van de commerciële waarde van het artikel. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, moet je hetzelfde doen als in een fysieke winkel: je moet het item uitproberen, maar niet daadwerkelijk in gebruik nemen.

Garantie - als er iets mis is met het artikel

Volgens de wettelijke regels van het kooprecht.

Als je zaken doet met www.lednordic.com heb je natuurlijk 24 maanden garantie. Dit betekent dat je een nieuw artikel, het geld terug of een prijsvermindering kunt krijgen, afhankelijk van het concrete geval.

Natuurlijk moet de klacht legitiem zijn en is het noodzakelijk dat het gebrek niet is ontstaan door verkeerd gebruik van het product of ander schadeveroorzakend gedrag.

Garantieformulier

Zodra we het formulier hebben ontvangen, beantwoorden we je direct per e-mail wat er moet gebeuren.

Hoe snel moet ik een klacht indienen?

Je moet een klacht indienen binnen een 'redelijke termijn' nadat je het gebrek hebt ontdekt. Als je binnen 8 dagen na het ontdekken van het gebrek klaagt, is dat altijd op tijd.

Om een overeenkomst met ons aan te gaan, hebben wij de volgende gegevens nodig:

Naam
Adres
Telefoonnummer
E-mail
We registreren je persoonlijke gegevens om het artikel aan je te kunnen leveren.

De persoonlijke informatie wordt geregistreerd bij MRKK ApS en gedurende vijf jaar bewaard, waarna de informatie wordt verwijderd.

Wanneer persoonlijke gegevens via onze website worden verzameld, zorgen we ervoor dat dit altijd gebeurt met jouw uitdrukkelijke toestemming, zodat je precies weet welke gegevens worden verzameld en waarom.

Alleen belanghebbenden hebben toegang tot de informatie die over u is vastgelegd.

We slaan klantgegevens niet versleuteld op.

We verzenden klantgegevens versleuteld.

Informatie verzonden naar www.led-nordic.com wordt op geen enkele manier verkocht aan derden en we registreren geen persoonlijk gevoelige informatie.

Als geregistreerde bij www.led-nordic.com heb je altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. Je hebt ook het recht om in te zien welke informatie over jou geregistreerd is. Je hebt deze rechten volgens de Wet Persoonsgegevens en vragen hierover kun je aan ons richten via e-mail: info@lednordic.com

Marketing

Wanneer u uw e-mailadres opgeeft in verband met een aankoop bij led-nordic.com, kunnen wij het e-mailadres gebruiken om contact met u op te nemen over de lopende overeenkomst en om soortgelijke producten aan te bieden, indien u hiermee akkoord bent gegaan. Verder kan led-nordic.com het e-mailadres in het algemeen gebruiken om producten en diensten aan u aan te bieden, voor zover u ermee hebt ingestemd dit marketingmateriaal te ontvangen. Je kunt je altijd afmelden voor het ontvangen van marketingmateriaal door gebruik te maken van de link in het elektronische marketingmateriaal dat je hebt ontvangen.

Recht van beroep

Als u een klacht wilt indienen over uw aankoop, moet u contact opnemen met led-nordic.com via e-mail info@lednordic.com. Als we er niet in slagen om een oplossing te vinden, kunt u een klacht indienen bij het Centrum voor Klachtenbeslechting van de Deense Mededingings- en Consumentenautoriteit, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Je kunt ook gebruikmaken van de klachtenoplossing via www.forbrug.dk, mits aan de voorwaarden hiervoor is voldaan.



Het online klachtenportaal van de Europese Commissie kan ook worden gebruikt om een klacht in te dienen. Dit is vooral relevant voor consumenten die in een ander EU-land wonen. Klachten kunnen hier worden ingediend - http://ec.europa.eu/odr. Bij het indienen van een klacht moet u ons e-mailadres vermelden (info@led-nordic.com).



Laatst bijgewerkt: 15-08-2023